Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Feedback curriculum analyse

Vol spanning open ik het document wat voorzien is van feedback door mijn studiegenoot Sabine. A, B en C een "buitenstaander'. Vragen die door mij heen gaan zijn niet zelden dan anders. Wat vindt iemand anders er van, is het duidelijk geweest en vooral is het goed onderbouwd. Het vele uren zoeken en grasduinen in de documenten van school, team en studenten komen nu samen in de beoordeling van curriculum deel.


Na het openen van het peer-feedback formulier word ik visueel geprikkeld met gele accenten en allen rondom punt 2 en een eentje om punt 2 en 3. Verrassend aardige woorden die positief zijn over mijn curriculum analyse. Er is ook ruimte voor verbetering. Zo is er weinig/ tot geen onderbouwing bij mijn discrepanties en kan ik op sommig plekken een betere verbinding maken in mijn tabel curriculum A. Ik ga samen met mijn TAE team kijken naar een betere verbinding van de curriculum tabel. Ik ben momenteel druk bezig met het samenstellen van mijn conceptmap en ik metd dat ik hier een aantal van deze verbindingen al aan het verbeteren ben. Het lastige voor de onderbouwing is dat er geen harde papieren stukken liggen onder de bewering. Ik ga daarom een survey uitzetten, maar ik moeten even goed letten op mijn vraagstelling. Ik wil niet suggestief zijn, maar komen tot bewijs van de discrepanties.

Sabine, heel erg bedankt voor je feedback! thx

1 opmerking: