Deze analyse is tot stand gekomen door studenten, docenten en de manager van de opleiding Technisch Automotive Engineering (TAE) te bevragen en te enquêteren. Daarnaast is er gebruik gemaakt van diverse documenten die gebruikt worden bij de beschrijven van het curriculum van Summa Automotive. Dit is uitgevoerd op basis van het curriculaire spinnenweb van Van den Akker (2003).
(MACRO en MESO niveau)
Bij de MBO 4 opleiding TAE geldt de “Opzet Opleiding Technicus Automotive Engineering”, als visie document voor de opleiding. Daarnaast spreekt het “Inspiratie 2.0”, document van Summa College de visieover alle scholen van het Summa College uit. “Wij werken met onze passie en professionaliteit maken wij het mogelijk dat studenten voortdurende hun grenzen verleggen en persoonlijke topprestaties leveren”.
Om dit te bereiken zijn er strategische kaders uitgezet voor de periode 2015-2018 en zijn;
- Realiseren van bovengemiddeld onderwijskwaliteit.
- Intensivering van externe en interne samenwerking.
- Professionalisering van medewerkers, teams en organisatie.
Nieuwsgierig geworden? Download hier het hele verslag!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten